.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمار تلفات موتورسواران در حوادث ترافیکی مازندران ۷ درصد رشد یافت
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تعداد کشته شدگان موتور سواران در حوادث ترافیکی را ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشت.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی اظهار داشت: بر اساس آمار مراکز ساری و میاندرود با تعداد ۲۵ نفر، بابل با ۲۱ و بهشهرو آمل با ۱۲۲ نفر بیشترینشهر و  نورو رامسرهر کدام با تعداد دو نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید و بیشترین فوتی در ماه هایمرداد با ۲۷، شهریور با ۱۷ و تیر با ۱۵ مورد بیشترینو کمترین آن با تعداد ۴ نفر در اسفند ماه ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تصیریح کرد: بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال با آمار ۵۴ فوتی است و کمترین گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با دو فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت تعداد ۱۰۸ نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی افزود: تعداد ۱۲۶ نفر راننده موتور و ۲۳ نفر هم سرنشین موتور هستند.

به گزارش مهر:عباسی در ادامه افزود: شایع‌ترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در سال گذشته (۹۵) بوده که امید می‌رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.